موسسه خیریه نیکوکاران وحدت | تاج گل خیریه وحدت | تاج گل خیریه نیکوکاران | تاج گل مصنوعی وحدت | استند تسلیت نیکوکاران وحدت

تاج گل و استند موسسه خیریه نیکوکاران وحدت

برای عرض تسلیت خانواده مرحوم معمولا از تاج گل های ترحیم طبیعی در مراسمات ختم استفاده  و در کنار آن تاج گل های مصنوعی خیریه ها برای ترویج فرهنگ کمک به همنوع و شادی روح آن عزیز از دست رفته استفاده می شود . موسسه خیریه نیکوکاران وحدت تاج گل مصنوعی و استند تسلیت ارائه می دهد کافی است با شماره  09104567018 تماس حاصل کنید تا موسسه هماهنگی های لازم را انجام دهد .

برای ارتباط بیشتر با موسسه خیریه نیکوکاران وحدت یا برای نمونه های بیشتر تاج گل مصنوعی و استند های تسلیت به سایت موسسه مراجعه کنید .

تاج گل هاي مصنوعی خيريه و استند های تسلیت بدون هيچ گونه دور ريزي پس از پايان مجالس و مراسم ختم بار ديگر به موسسه خیریه نیکوکاران وحدت باز مي گردد.

 

موسسه خیریه نیکوکاران وحدت در حال حاضر 538 خانوار را تحت پوشش دارد که متشکل اند از خانواده های ایتام , معلولین , نیازمندان , خانواده های بد سرپرست و بی سرپرست و دانش آموزان و دانشجویانی که برای ادامه ی تحصیل خود به کمک مالی موسسه نیاز دارند . موسسه خیریه نیکوکاران وحدت علاوه بر امور ذکر شده از سال 1386 به طور مستقیم مسئولیت مدیریت مجتمع بهزیستی وحدت را نیز به عهده گرفت , در این مرکز تعداد 120 معلول ذهنی و جسمی پسر بالای 14 سال در سنین مختلف در کارگاه های ( معرق , قالی بافی , حصیر بافی , چرم , جعبه کادوئی , شمع سازی ) مشغول به حرفه آموزی هستند .

همچنین واحد توانبخشی حدود 4000 پرونده معلولین (جسمی-ذهنی) سازمان بهزیستی را تحت پوشش دارد که در این راستا تمامی اهداف مجتمع رشد و توانمند سازی معلولین آموزش پذیر و خدمات رسانی هرچه بهتر به خانواده های معلولین تحت پوشش می باشد .

راه های ارتباطی با موسسه خیریه نیکوکاران وحدت

آدرس موسسه :  تهران میدان نبوت (هفت حوض) – کوچه سجاد – پلاک 6 – طبقه اول – واحد 3

جهت سفارش تاج گل : 09104567018

تلفن های تماس: 021-77490454 – 021-77492429 – 021-77490718

آدرس سابت : WWW.nikokaranvahdat.com

اگر موسسه خیریه نیکوکاران وحدت قادر به ارسال تاج گل مصنوعی و استند تسلیت درزمان مورد نظرتان نبود به بخش فروشگاه گل ، قسمت تاج گل خیریه مراجعه کنید تا با موسسات دبگر همکاری لازم را داشته باشید .

اسکرول به بالا