تاج گل خیریه _ تاج گل مصنوعی خیریه _ تاج گل خیریه علوی _ تاج گل سبز علوی _ وفاق سبز علوی کشور

تاج گل مصنوعی بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور

 بعضی افراد برای مراسم های درگذشت عزیزانشان در کنار تاج گل های ترحیم طبیعی معمولا از تاج گل های مصنوعی خیریه ها هم استفاده می کنند که با مشارکت درکار خیر، فرهنگ آن را نیز ترویج بدهند و باعث شادی روح آن عزیز شود . برای کمک به بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور می توانید تاج گل مصنوعی و استند سفارش دهید که با شماره تماس های زیر مستقیما بنیاد در ارتباط باشید .

88495110-11 – 09108939720 – 09108939722

شماره کارت جهت واریز: 6104337626894503 ( بنام بنیاد خیریه وفاق سبزعلوی کشور – بانک ملت )

کافیست حداقل 2 ساعت قبل از مراسم با شماره های فوق تماس حاصل فرمائید و بلافاصله با سفارش استند و تاج گل بنیاد خیریه سبز علوی مورد نظرشما با بهترین کیفیت درمحل برگزاری مراسم حاضر خواهند شد .

درصورت نظر شما این بنیاد درهنگام ارائه تاج گل یک استند تسلیت به ارتفاع 200 cm نیزاز طرف خود وبدون هیچگونه هزینه ای درمحل مراسم ارائه می نماید.

مجموعه ایران مزار برای عرض تسلیت در بخش گل آرایی نمونه های از تاج گل های طبیعی جدید دارد که در فروشگاه تاج گل ختم می توانید رویت کنید .

تاریخچه اجمالی بنیاد خیریه وفاق سبزعلوی کشور:

بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور از سال 80 جهت کمک رسانی به نیازمندان وفقر زدایی از جامعه اسلامی تاسیس گردیده است و در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی با شماره ثبت ” 13774 ” خود را به ثبت رسانیده است . جامعه هدف کمک رسانی این بنیاد اعم خانواده های بی سرپرست ،بدسرپرست، ایتام ،بیماران وسایر افراد بی بضاعت می باشد.این بنیاد علاوه بر خدمت رسانی در شهر تهران از سال 1388 با عضویت در ستاد توانمند سازی مناطق محروم کشور دراین مناطق نیز درحال خدمت رسانی می باشد و حدود 10 هزار نفر تحت پوشش چترهای حمایتی بنیاد قرار گرفته اند و بنیاد درحال حاضر دارای 4 معاونت توسعه مشارکتهای مردمی ، معاونت خدمات اجتماعی ، معاونت مالی و اداری ومعاونت جذب حامی الکترونیکی وهمچنین واحد های مستقل نظارت و بازرسی و روابط عمومی می باشد .

تعدادی از طرحهای حمایتی بنیاد که در حال اجرا می باشد :

  • طرح سفره های علوی ( خیرات نان وتهیه ارزاق نیازمندان )
  • طرح آینده سازان ( حمایت از فرزندان ودانش آموزان بی بضاعت )
  • طرح پیوندعلوی ( تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند )
  • طرح مهر( مشارکت در ساخت مدرسه درمناطق محروم )
  • طرح باقر العلوم ( نذر و صدقه کتاب )
  • طرح زینبیون ( برپایی موکب در ایام اربعین )

 

برای کمک به بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور مسیر های دیگری هم وجود دارد که درون سایت خود این بنیاد ذکر شده است ولی برای مراسم های ترحیم بخصوص ختم ها از تاج گل های مصنوعی و استند های تسلیت  بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور استفاده کنید .

اسکرول به بالا