استند خیریه محک | استند محک | موسسه خیریه محک | کمک به محک | تاج گل محک

تاج گل و استند خیریه محک

موسسه خیریه محک فقط نماد همدردی برای عرض تسلیت دارد با انتخاب استند خیریه محک تسلی بخش عزیزانمان شویم فعلا این موسسه تاج گل مصنوعی برای مراسم های ترحیم عرضه نکرده است سعی کنیم با ارسال استند خیریه محک به کودکان سرطانی کمک کنیم .
برای سفارش نماد همدردی محک با شماره‌ 23540 در تهران و شماره 32402151-026  دفتر کرج تماس بگیرید .
موسسات دیگر هم برای مراسمات ترحیم تاج گل مصنوعی ارائه می دهند . با این موسسات در بخش فروشگاه گل ، قسمت تاج گل خیریه آشنا شوید .
هزینه استند محک برای تامین دارو و درمان کودکان معصوم مبتلا به سرطان می شود در ادامه مطلب فعالیت های این موسسه را ذکر کردیم .
استند خیریه محک با نام سازمان شما یا شخص شما برای خانواده مورد نظر ارسال خواهد شد .
نماد همدردی 228x300 - تاج گل و استند خیریه محک

متن استند خیریه محک

موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک
با مشارکت در تامین هزینه دارو و درمان کودکان محک ، همراه آنان شدیم به امید آنکه گوشه ای از غم شما را بزداییم .

فعالیت های موسسه خیریه محک

موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری “ محک ”  از سال  1370 و با شماره ثبت6567  در قـالب یک سـازمان مردم نهاد با انگیزه والای کمک به همنوع به حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16 سال و خانواده‌های آنـان می پردازد و در سه حوزه خیریه ، درمان و تحقیقات فعال است
  • خیریه 

موسسه خیریه محک با کمک‌های مردمی اداره می‌شود و تنها با اتکا به این نوع مشارکت‌ها، موفق به حمایت همه جانبه از 27000 کودک مبتلا به سرطان تا پایان سال 95 از سراسر ایران زمین و تاسیس تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودک در خاورمیانه شده است. این بیمارستان که در شمال شرق تهران بنا نهاده شده، حاصل فعالیت موسسه خیریه محک برای گسترش ارایه خدمات حمایتی و درمانی با بالاترین سطح کیفی به کودکان مبتلا به سرطان می‌باشد. بخش خیریه محک در دو حوزه  خدمات حمایتی و جلب کمک های مردمی فعالیت می‌کند. بخش خدمات حمایتی محک به توزیع خدمات حمایتی در بیمارستان‌های دیگر توسط مددکاران داوطلب مستقر در سایر بیمارستان‌ها می‌پردازد. بخش جلب کمک‌های مردمی به کسب عواید می‌پردازد. در بخش خیریه عواید حاصل از مشارکت‌های مردمی تبدیل به خدمات حمایتی و درمانی برای کودکان مبتلا به سرطان می‌شود .
  • درمان

بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک که از سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده است، امروز عهده دار تشخیص و درمان سرطان کودکان برای گروه بزرگی از کودکان مبتلا به سرطان است. این بیمارستان که یک مرکز فوق تخصصی سرطان کودکان در منطقه خاورمیانه است علاوه بر کودکان ایرانی، پذیرای کودکان کشورهای منطقه مانند آذربایجان، عراق، افغانستان و… می‌باشد که هزینه درمان کودکان عراقی و افغانی توسط کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان ( UNHCR ) تامین می شود، این بیمارستان مجهز به آخرین تکنولوژی و دانش روز دنیا جهت تشخیص و درمان بیماری سرطان و همچنین مجهز به یک بخش پیوند مغز استخوان با ظرفیت 15 تخت می باشد.
  • تحقیقات

فعالیت های تحقیقاتی محک هم به صورت مستقل و هم به صورت همکاری با سایر سازمان‌های مرتبط داخلی و بین المللی و موسسات و سازمان‌های مشابه، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی در داخل و خارج ایران انجام می‌شود. هدف از فعالیت در حوزه تحقیقات به منظور پیشرفت تشخیص و دانش مقابله با سرطان و نیز استفاده از آخرین دستاوردها در این زمینه می باشد. با آغاز فعالیت یک بیمارستان فوق تخصصی، داده‌های علمی تولید می‌شوند که می‌توانند زیر بنای تحقیقات علمی برای ارتقای اثربخشی درمان باشند.  محک نیز با داده‌های علمی حاصل از فعالیت بیمارستان، پروژه‌های تحقیقاتی مشترکی را با مراکز تحقیقاتی معتبر داخلی و بین المللی در دست انجام دارد. انستیتو گوستاوروسی در پاریس، پژوهشگاه ابن سینا در دانشگاه شهید بهشتی و پژوهشگاه رویان عمده‌ترین همکاران تحقیقاتی موسسه محک در تحقیقات سرطان اطفال هستند.

برای کمک به محک میتوانید کار های دیگری هم انجام دهید که درون سایت خود موسسه محک ذکر شده است ولی برای مراسم های ترحیم بخصوص ختم ها فقط از روش استند خیریه محک می توانید به این مجموعه کمک برسانید فعلا این مجموعه تاج گل مصنوعی ندارد ، سایت رسمی موسسه خیریه محک بروید و تمامی فعالیت های که این مجموعه برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان انجام می دهد آگاه شوید .  

اسکرول به بالا