شرایط و ضوابط

تمامی افرادی که در وب سایت ایران مزار عضو می شوند و یا خرید انجام می دهند به این منزله است که مفاد کامل این توافق نامه را مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است؛ لذا مطالعه این توافق نامه لازم و ضروری است.

  1. افراد برای عضویت در سایت شرکت و خرید از آن باید در هنگام خرید یا در حالت عادی به قسمت عضویت مراجعه کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی، لینک تایید عضویت برای آنان ارسال می‌شود که کاربران با کلیک نمودن آن، مراحل عضویت را تایید می کنند.
  2. كاربران باید هنگام سفارش كالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل پر نمايند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش كاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود.
  3. خدمات و محتويات سايت، صرفا براى استفاده شخصى و غير تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت و هيچ فرد حقيقي، حقوقي يا سايتي به هيچ عنوان نمي تواند از اطلاعات موجود در سايت براى فروش، توليد مجدد يا ايجاد ترافيك در سايت خود استفاده نمايد. اگر مايليد از سرويس ها و محتويات سايت جهت مقاصد تجارى استفاده نماييد لازم است از قبل به ما اطلاع دهيد. براى اين كار لطفا با ما تماس بگيريد. استفاده از محتويات سايت ایران مزار برای سايت ها و وبلاگ های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مد نظر نباشد با ذکر منبع يا آدرس سايت مجاز می باشد.
  4. پس از تایید نهایی طرح سنگ مزار ، تحت هیچ عنوانی سفارش قابل لغو نمی باشد و در صورت پشیمانی مشتری تمامی خسارت وارده که برابر با مبلغ کل سنگ مزار می باشد را باید پرداخت کند.

قوانین گارانتی رنگ

  • گارانتی تمدید رنگ حروف سنگ قبر در بهشت الزهرا تهران اعتبار دارد و در غیر اینصورت گارانتی شامل محصول نمی باشد.
  • فقط سنگ مزار خریداری شده از ایران مزار دارای گارانتی تمدید رنگ میباشد.
  • ایران مزار سه مرتبه تمدید رنگ را انجام میدهد .
    • پنج سال بعد از تاریخ صدور فاکتور
    • ده سال بعد از تاریخ صدور فاکتور
    • پانزده سال بعد از صدور فاکتور
  • تمدید رنگ درغیراز تاریخ های مشخص شده ایران مزار هزینه از مشتری دریافت می کند .
  • برای استفاده از گارانتی تمدید رنگ باید مشتری درخواست خود را در سایت ایران مزار در بخش تمدید رنگ ثبت کند تا ایران مزار اقدام به تمدید رنگ کند در غیر اینصورت ایران مزار بدون اجازه مشتری تمدید رنگ انجام نمیدهد .
  • تصویر سنگ مزار در فاکتور با سنگ مزار نصب شده مغاییرت داشته باشد ایران مزار گارانتی تمدید رنگ را باطل می کند.
اسکرول به بالا